توسعه کسب و کار
در گذشته عواملی مانند سرمایه، ارتباطات و تجربه برای توسعه کسب و کار کافی بود، اما امروز توسعه کسب و کار به سادگی اتفاق نمی افتد. داشتن تیم های تخصصی در حوزه مارکتینگ یک الزام برای هر بنگاه اقتصادی گردیده است.
عدم وجود تحقیقات بازار و ارزیابی رقبا و پایش لحظه ای سهم بازار برای هر کسب و کاری خطر آفرین است. بسیاری از برندهای بزرگ دنیا با عدم دریافت اطلاعات روز بازار و در کوتاهترین زمان از چرخه بازار حذف شدند و جایگاهشان را به مجموعه های دیگر واگذار کردند.
ما ابتدا براساس تصورات ذهنی مدیران و منابع موجود سازمان، برنامه های کلان مجموعه را بررسی می نماییم و پس از شناسایی چرخه های معیوب، برای ترمیم، بهبود و بهره وری آن برنامه ریزی می نماییم. بدیهی است برنامه ریزی بدون نظارت در اجرا هیچ ثمره و فایده ای نخواهد داشت.